Na ferie nad morze kamperem bądź przyczepą kempingową

Kiedy nadszedł upragniony czerwiec nie zdołałam doczekać się wczasów. Na zwieńczenie roku szkolnego poszłam wspólnie z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero w owym czasie zrozumiałam, że nadszedł ten upragniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za właściwe oceny, zadecydowali zafundować mi tydzień nad polskim morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, jakkolwiek dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wakacje. Razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, która na zawsze zapadnie w mojej pamięci – naturalnie sprawdź przyczepa campingowa. Międzyzdroje powitało nas piękną pogodą. Upragnione widoki morza oraz szumu fal pobiegłyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości oraz chlapania. Po wypoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

Najpierw zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, w jakim miejscu zrobiłyśmy masę atrakcyjnych i śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące w gruncie rzeczy wyglądają jak żywe! Rzecz jasna stamtąd poszłyśmy błyskawicznie na urocze stragany, gdzie nabyłyśmy ogrom pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie mogłyśmy się zdecydować co spożyć, bo wielość restauracji i pubów nas olśniła.