Z rodziną na urlop – czym podróżować?

Po żmudnym czasie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam pojechać w czasie wakacji na zasłużony wypoczynek. Kapitał nie pozwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą najlepszą śliczną Polskę. Skoro wakacje oraz lato zdecydowałam się na lokalne morze.

Jedni uważają, że jest to miejsce już przereklamowane, ale ja zawsze wracam tam z potężnym sentymentem – zwłaszcza, iż dzisiaj mamy alternatywy przyczepa kempingowa. Pojechałam tam wspólnie ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów pragniemy się czegoś dowiedzieć i zapoznać dużo interesujących miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, pewno dzisiaj dość legendarną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie musimy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień odpoczywaliśmy na plaży. To stworzona przez nas tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy tak właściwie z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy zobaczyć słynną latarnię morską w Niechorzu. Kiedy tak właściwie weszliśmy na sam szczyt nie mogliśmy przestać podziwiać widoków! Ładne miejsce oraz przyciągająca okolica.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
1 komentarz
  1. Podczas rejsu jachtem po Dubaju masz możliwość zorganizowania wyjątkowej imprezy lub spotkania. Wynajmując jacht, możesz skorzystać z pakietów cateringowych i zorganizować przyjęcie dla przyjaciół czy rodzinę. Rejs Jachtem Dubaj to niezapomniane doświadczenie!