Fanpage – jak wykorzystać potencjał reklamowy?

Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega znaczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym czasie, większość firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci tworzą charakterystyczne kluby jednoczące wielbicieli, entuzjastów wyznaczonych towarów, usług, działań – wypróbuj prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, bowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów marketingowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Parę krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co pokazuje jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość fanów, miłośników danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Trafne towary będą zrzeszały znaczącą ilość fanów, jest to nieuniknione. Fani odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak rzeczywiście, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić